maanantai 24. helmikuuta 2014

Viikko 8: Levytankotanssia



OHO! Tänään onkin maanantai. Se tarkoittaa todennäköisesti sitä että eilen oli sunnuntai, ja minun olisi pitänyt kirjoittaa lyhyen viikkoyhteenvedon. Minun täytyy kuitenkin myöntää että unohdin kirjoittamisen täysin. Oli niin haikea olo kun olympialaiset loppuivat että ei ollut muuta ajateltavaa. Yritänpä tässä nyt korjata tätä suurta vahinkoa mitä olen aiheuttanut ja kirjoitan sen viikkoyhteenvedon tänään.
Tämän viikon aikana olen ottanut suuren askeleen eteenpäin. Olen saanut tehdä jotain mitä normaali moukarinheittäjä saa tehdä säännöllisesti. Olen saanut koskea levytankoon! Ok, myönnän, se tanko painoi ainoastaan 7,5kg enkä tehnyt paljon toistoja. Mutta alan nyt pikkuhiljaa yrittämään ajaa sisään pikkasen muunneltua nostotekniikka jotta välttyisin selkäongelmista jatkossa. Tämä on hieno asia että olen saanut ottaa askeleen eteenpäin. Muuten olen jatkanut harjoittelua melkein samaan malliin että ei mitään uutta sillä saralla.
Eilen oli myös moukarinheiton talvi SM-kisat. Pitää kyllä myöntää että olisi ollut ihan kivaa olla mukana. Mutta totuus on se että jos laittaa itseensä huonoon kuntoon niin ei ole osallistumisarvoinen. Nyt pitää vaan tehdä asioita oikein niin että pääse kesällä kisoihin. En ole koskaan saanut SM-mitalia, mutta tulen vielä saamaan, siitä olen varma!
Tänään on siis penkkiurheilijoille kansallinen surupäivä. Olympialaiset ovat ohi, ja elämässä on suuri tyhjiö. Nyt pitää vaan nauttia mitalimuistoista. Illalla tai huomenna tulen kirjoittamaan oman yhteenvedon kisoista ja Suomalaisten menestyksestä. Oma mitaliveikkaukseni oli 12 mitalia, ei ihan täyttynyt…

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti