sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Tilannekatsaus



Hyvää sunnuntaita kaikille! Sattuneesta syystä en ole kirjoittanut mitään pitkään aikaan, ja olen pahoillani jos joku on joutunut pettymään (tätä kuitenkin epäilen). Oli miten oli, olen kesken laiskuuteni päättänyt että lopetan kerran viikossa kirjoittamisen. Olen huomannut että tekstitä eivät eroa toisistaan paljoakaan, joten en näe mitään syytä kirjoittaa kalenterin mukaan. Jatkossa tulen kirjoittamaan tilanteestani silloin kun minulla on asiaa tai kun jotain siistiä on tapahtunut. Sen lisäksi tulen totta kai kirjoittamaan kun olen jostain asiasta jotain mieltä. Ei muuta kirjoittamisesta, nyt siirrytään urheilun pariin!
Tilanne tällä hetkellä on aika siisti. En ole vielä saanut palata itse rinkiin, mutta se hetki on vain päivien päässä. Paikat ovat kunnossa (kivuttomia) jopa se uusi kiputila alaselässä, joka oli ligamentti-kipu, on häipynyt! Punttisalilla teen vielä kuntopiirini mutta siihen olen lisännyt Rinnallevetoa, Tempausta ja Jalkakyykkyä. Painot ovat vielä todella alhaisia, mutta se tarkoituksena on saada selkää totutuksi nostamiseen! Olen myös yrittänyt muuttaa tekniikkaani. Minulla on ollut virheenä tempauksessa ja rinnallevedossa että olen pistänyt alaselkäni notkolle. Tämä voi olla osasyy siihen miksi selkä hajosi, ja nyt yritän nostaessa saada selkää parempaan asentoon. Tämä on kuitenkin todella vaikeaa kun se ei vielä tule luonnostaan se uusi asento, mutta se paranee koko ajan!
Reilu viikko sitten iski kuitenkin pieni takapakki. Tulin pitkästä aikaa kipeäksi, ja siihen kuului kurkkukipua, nuhaa ja kuumetta. Tuntui että minulla olisi ollut melkein 40 asteen kuumetta, ja kaikki voimat olivat ehtyneet. Mitattuani niin minulla oli kuitenkin vaan 36,9 joten ei niin paha, mutta kuitenkin 0,3 yli normi lämmön. Selvisin kuitenkin ”vakavasta” sairaudestani ja nyt olen jo täysin toipunut!
Huomenna olisi taas tarkoituksena lähteä Leppävaaraan tervehtimään fyssaria. Tarkoituksena olisi laatia harjoitusohjelma keskivartalolleni. Viime kerralla kuin lämmittelin sellaisessa vatsalihaskoneessa niin hän huomasi yllättävää lihasheikkoutta, ja sitä pitäisi nyt korjata. Vaikka en pidä punttisalilla olevista koneista niin sellaisten kanssa pitää nyt leikkiä parisen kuukautta jotta saa paikat kuntoon.  
Tällä hetkellä odotan siis vaan rinkiin pääsemistä. On olemassa mahdollisuus että se tapahtuu jo ensi viikolla, joten toivotaan parasta. Palaan asiaan sitten kun on jotain kirjoitettavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti